mOTON 2 WAY

MOOTON 2W on lisäsäiliöllinen, sisään-ja ulosmeno- vaimennuksen säädöillä varustettu vaimennin.

Moton 2 way on tehty samoista laadukkaista osista kuin 3-ja 4-tie Pro-vaimentimet.

Moton vaimentimet kootaan käsityönä Hollannissa. Osien valmistuksesta vastaa oma, AST:n kanssa yhteinen, konepaja Valkenswaardissa.

Jokainen Moton vaimennin ajetaan Roehrig dynamometrissä tehtaalla.
Tällä varmistetaan vaimenninparin samanlaisuus.
Lisäksi ajamme veloituksetta täydellisen säätökartan Suomessa.

MOTON 2-WAY VAIMENTIMIEN OMINAISUUDET

  • ‍Erillinen, toisistaan riippumaton sisään-ja ulostulon säätö
  • ‍Laaja säätöalue, sekä rebound, että bump
  • ‍Ainutlaatuinen blow off venttiilikoneisto lisäsäiliössä (high speed bump control)
  • 22mm männänvarsi ja suuri 46mm mäntä aikaansaa suuremmat virtaukset ja tarkemman vaimennuksen ajettavuuden kannalta tärkeimmällä, vaimentimen hitaalla alueella. Huom vaimentimen hidasalue ei välttämättä korreloi ajoneuvon nopeuden kanssa.
  • 22mm männän varsi antaa jopa n. 90kgf nosteen 18bar paineella.
    Yhdessä suuremman sisäänmenovaimennuksen kanssa voidaan jousivakiota pienentää ja saada lisää pitoa.
  • Viimeisen kehitysversion, vähäkitkainen päätiiviste pienentää kitkaa huomattavasti
  • Suuri, 46mm, päämäntä, jonka avulla herkkä reagointi pienelläkin virtauksella
  • ‍Esijännitteetön tuplaventtiilipakka tarkkaan hitaan alueen vaimennukseen.
  • ‍Kaasupaine säädettävissä 100-300PSi. Käytännössä 10-18bar.
  • Banjoliittimet letkuasetelmissa helpottaa asennusta.Hydrauliliittimet optiona.
  • Tarkka ja aina samanlainen ulosjouston säätö CNC koneistetuilla säätöreiíllä, yleisemmän neulaventtiilin sijaan.

 

MOTON 2-WAY VAIMENTIMIEN YLIVERTAISET EDUT

  • ‍Helppo ja tarkka säätö
  • Jokainen naksu aiheuttaa muutoksen, eikä vaikuta toisen suunnan vaimennukseen
  • Kaasupaineen muuttaminen mahdollistaa tarvittaessa jousivakion hienosäätöä ja auttaa lisäämään pitoa.
  • ‍Ei tarvetta uusintashimmaukseen isojenkaan jousivakiomuutosten yhteydessä
  • ‍Toimii todella hyvin röykkyiselläkin radalla ja kanttareiden ylityksissä.
  • ‍Erittäin tarkka toiminta myös tärkeimmällä, eli hitaalla alueella
  • Huolimatta paksusta 22mm männän varresta erittäin pieni seal drag, alle 10kgf.
  • Luotettavaa ja maailman kovimissa kisoissa, mm WTCC, Le Mans, US Grand AM, koeteltua voittajalaatua

OPTIOT:Diamond-Like Carbon (DLC) päällyste.
Vähentää kitkaa 44%
Double Digressive Piston Technology (DDP).
Kysy lisätietoja.Performance Damper Fluid. Kysy lisätietoja

Valitse tuoteryhmä