MOOTON 2W on
lisäsäiliöllinen, sisään-ja ulosmeno- vaimennuksen säädöillä varustettu
vaimennin.
Moton 2 way on tehty samoista laadukkaista osista kuin 3-ja
4-tie Pro-vaimentimet.
Moton vaimentimet kootaan käsityönä
Hollannissa. Osien valmistuksesta vastaa oma, AST:n kanssa yhteinen,
konepaja Valkenswaardissa.
Jokainen Moton vaimennin ajetaan Roehrig
dynamometrissä tehtaalla. Tällä varmistetaan vaimenninparin
samanlaisuus. Lisäksi ajamme veloituksetta täydellisen säätökartan Suomessa.
MOTON 2-WAY VAIMENTIMIEN OMINAISUUDET
Erillinen, toisistaan riippumaton sisään-ja ulostulon säätö
Laaja säätöalue, sekä rebound, että bump
Ainutlaatuinen blow off venttiilikoneisto lisäsäiliössä (high speed bump control)
22mm männänvarsi ja suuri 46mm mäntä aikaansaa suuremmat virtaukset ja tarkemman vaimennuksen ajettavuuden kannalta tärkeimmällä, vaimentimen hitaalla alueella. Huom vaimentimen hidasalue ei välttämättä korreloi ajoneuvon nopeuden kanssa.
22mm männän varsi antaa jopa n. 90kgf nosteen 18bar paineella. Yhdessä suuremman sisäänmenovaimennuksen kanssa voidaan jousivakiota pienentää ja saada lisää pitoa.
Viimeisen kehitysversion, vähäkitkainen päätiiviste pienentää kitkaa huomattavasti
Suuri, 46mm, päämäntä, jonka avulla herkkä reagointi pienelläkin virtauksella
Esijännitteetön tuplaventtiilipakka tarkkaan hitaan alueen vaimennukseen.
Kaasupaine säädettävissä 100-300PSi. Käytännössä 10-18bar.
Banjoliittimet letkuasetelmissa helpottaa asennusta.Hydrauliliittimet optiona.
Tarkka ja aina samanlainen ulosjouston säätö CNC koneistetuilla säätöreiíllä, yleisemmän neulaventtiilin sijaan.
MOTON 2-WAY VAIMENTIMIEN YLIVERTAISET EDUT
Helppo ja tarkka säätö
Jokainen naksu aiheuttaa muutoksen, eikä vaikuta toisen suunnan vaimennukseen
Kaasupaineen muuttaminen mahdollistaa tarvittaessa jousivakion hienosäätöä ja auttaa lisäämään pitoa.
Ei tarvetta uusintashimmaukseen isojenkaan jousivakiomuutosten yhteydessä
Toimii todella hyvin röykkyiselläkin radalla ja kanttareiden ylityksissä.
Erittäin tarkka toiminta myös tärkeimmällä, eli hitaalla alueella
Huolimatta paksusta 22mm männän varresta erittäin pieni seal drag, alle 10kgf.
Luotettavaa ja maailman kovimissa kisoissa, mm WTCC, Le Mans, US Grand AM, koeteltua voittajalaatua