EI SAATAVANA

AST 4100 OMINAISUUDET LYHYESTI
Yksisäätöinen, ulosjousto (rebound).
Pieni muutos mahdollistetaan myös sisäänjoustossa
Monotube desing.
Suurin mahdollinen mäntäkoko.
Suurempi mäntä mahdollistaa suuremman öljyvirtauksen pienemmällä liikkeellä ja suuremman säätöalueen jo pienillä nopeuksilla.
50% suurempi pinta-ala, kuin vastaavan ulkohalkaisijan twin tube vaimentimessa. Esim KW V1, V2, V3,KW-Clubsport 2, Koni Sport ym.
Välimäntärakenne, suuri kaasunpaine, ei kavitointia.
Kiinteät säätönupit helppoon säätämiseen ilman työkaluja
Ei inverted, 22 mm männänvarsi ja 46mm mäntä joustintuissa. Huoltovapaampi, kuin inverted rakenne.
Uudet kilpakäyttöön suunnitellut vähäkitkaiset tiivisteet.
Vähemmän lämpöä, vähemmän kitkaa. AST-vaimentimissa käytetään erikoiskilpaöljyä, joka täyttää myös lentokone ja MIL luokitukset.
Erittäin pieni vaimennustehon muutos eri lämpötiloissa

+ Optiona DLC pinnoitetut männänvarret
+ Optiona DDP männät
+ Voidaan tarvittaessa muuttaa halutunlaisiksi huollossamme
+ M-PRO RACING on tehtaan kouluttama ja valtuuttama huolto.
+ Teemme kaikki työt alkuperäisillä osilla ja tarvikkeilla.


4100 ominaisuudet lyhyesti

  • Yksisäätöinen, ulosjousto (rebound). Pieni muutos mahdollistetaan myös sisäänjoustossa
  • Suurin mahdollinen mäntäkoko mahdollistaa ison virtauksen ja vaimennuksen hallinnan
  • Välimäntärakenne, suuri kaasunpaine, ei kavitointia.
  • Kiinteät säätönupit helppoon säätämiseen ilman työkaluja
  • Ei inverted, 22 mm männänvarsi ja 46mm mäntä joustintuissa. Huoltovapaampi, kuin inverted rakenne.
  • Uudet kilpakäyttöön suunnitellut vähäkitkaiset tiivisteet. Vähemmän lämpöä, vähemmän kitkaa
  • AST-vaimentimissa käytetään erikoiskilpaöljyä, joka täyttää myös lentokone ja MIL luokitukset. Erittäin pieni vaimennustehon muutos eri lämpötiloissa.

Valitse tuoteryhmä